• 15% korting op onze Betta vissen (Maandaanbieding)
  • Anubias planten 5 verschillende soorten voor maar € 24,95.
  • Wist u dat we ook cadeaubonnen verstrekken. Cadeaubonnen zijn altijd leuk om te geven en te krijgen.
  • Nieuw in ons assortiment Aquael Shrimp sets complete set.
  • Top kwaliteit Emer gekweekte planten en In Vitro Cup's voor schappelijke prijzen!

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledig bedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor u eigen rekening.

 

Maatwerk producten (achterwanden) die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onderstaande button.

 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

 

 

Europees Modelformulier voor herroeping:

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen).

 

— Uw gegevens:

 

 

 

 

ShrimpMania
Turfstreek 94
3766 HX Soest

info@shrimpmania-soest.nl

 

— Ik/Wij deel/delen u hierbij mede dat ik/wij onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (                                                      ) herroep/herroepen.

 

— Besteld op (   -   -    )/Ontvangen op (   -   -    )

— Naam:
— Adres:

— Handtekening:

— Huidige datum:

Garantie:

 

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. M.u.v. de diertjes.

Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.

Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.

Voor vragen of klachten kunt u contact opnemen met ons via info@shrimpmania-soest.nl 

 

Wij helpen u graag verder.


Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging of proberen u telefonisch te bereiken.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

 

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming.

U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn van 10 dagen contact op te nemen met ons.

 

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shrimpmania-soest.nl.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.